Merhaba bebeğim altı aya gelene kadar hiçbir sorunumuz yoktu gayet güzeldi uyuyordu fakat altıncı aydan sonra kesinlikle beşiğinde uyumamaya başladı o uyumamaya başladıkça ben kucağımda uyutmaya çalıştım geceleri fakat ben de artık yenik düştüm birkaç gece üstüste yanımda uyudu ve şimdi yatağına koysam bile 40 dakikadan fazla uyumuyor yedi aylık şu an gündüz uykularını bile eskiden hiç sorun çıkarmadan uyuyan çocuk şimdi sadece benim yatağım da gündüz uykusunda uyuyor kendi beşiğini asla yatmak istemiyor yattığı zamanda hemen uyanıyor gece uykularım harab oldu emmek istiyor sürekli aynı zamanda uyku arkadası denedim rutnleri denedim hiçbiri işe yaramıyor bir odadan diğerine geçerken bile ağlıyor yatagında yalnız asla uyumuyor acil yardım