Şimdi sorum şu ki kızlar eşim özel bi mobilyacıda çalışıyor yasakmı bilmiyorum bellonada montajcı yani evlere malı yükleyip kuruyor artı şoför maaşımız 6 bin şuan özel şirket olduğu için patronu asgari ücretle eş değer yapmak zorunda mı yoksa ben zam yapmıyorum deme şansı varmı aklım ermedi şuan onun insiyatifine mi bağlı herşey