Sizden fikir almak istedim şu anda ücretsiz izindeyim ve bebeğim 2 yaşına gelene kadar da ücretsiz izinde olacağım işe dönünce ablasıyla birlikte kreşe mi vermek daha mantıklı yoksa bakıcıya verip ablayı kreşe göndermek mi mantıklı kızım 4 yaşında kreş anneleri bilirler sürekli hastalıkla uğraşıyoruz eşim de ben de ha deyince izin alamayız bütün hastalıklarında, bakıcı ayarlasam kızımın hastalık durumlarında başında bir refakatçi olacak, gel gelelim güvenilir bakıcı bulmak da zor anneanne babaanne bakamaz ve ben onlara da minnet etmek istemiyorum açıkçası, bakıcı ayarlarsam da kamera sistemleri falan ugrasicaz, bir fikir verin lütfen, özellikle çalışan anneler. Kızımın kısa süreli bir kreş geçmişi oldu orada küçük gruplardaki çocuklara nasıl baktıklarını gördüm ve açıkçası çok üzüldüm hepsi anne kuzusu ama kreşte kuzudan çok yuruyen banknot muamelesi görüyorlardı, belki butun kreşler oyle değildir ama bir önyargım oluştu doğal olarak.