Merhaba ,bebeğim 4 ay 6 günlük.Kontrolde malesef 500 gr aldığını öğrendik zaten zayıflıyor gibiydi.Bu zamana kadar mama önermedi doktor sadece doğduğunda 3 4 kere vermiştim
Şimdi 120 ml mama ver günde dedi 2 kerede ama bebeğim mamayı yemiyor.Kaşıkla denedim yemedi akıttı ağzından, lansinoh biberonla da.Biberonu tutamadı hiç denemediğimden. Aventin var elimde 1+ diyor 2 delikli sanırım o olur mu?
Aslında biberona alışsın istemiyorum çok gazlı ve memede kalmayı çok sevse de gazlanıp reddediyor emerken hemen bu ara.
Mamayı nasıl yedirebilirim.