Deletedmom_75 dogrudur inanirim .. kayinpederim 7 sene once bagirsaklarindan ameliyat olmus. Hala otururken dahi karnini ortuyor usutmemek icin ameliyat yerinde hassasiyet hissettigini soyluyor. Hemen hemen ayni yerlerde bizimle kesi yeri sanirim. Ne kadar zaman gecerse gecsin o hassasiyet gecmiyor anladigim kadariyla bir kere kesildi mi orasi eskisi gibi olamiyor demekki sezeryan yada baska ameliyatlarda