Kızlar bebeğim bu ara huzursuz biraz. Bir de 3. Gün oldu kala yapmadı. Çiş yapıyor. Sütümün azaldığından şüphe ediyorum. Memeyi ağzına alıyor bırakıyor alıyor bırakıyor ağlamaklı ve sonunda tutup emiyor. Ama şu da var kimi zaman bir memeyi emerken diğer memeden akan süt tişörtümü sırılsıklam yapıyor. Elimle sıkıyorum süt fışkırıyor. Bilgisi olan yazar mı acaba ? 3 aylık olacak bebeğim 3 gün sonra