bugraannesii Merhaba arkadaşlar elektrik süpürgem bozuldu. Başka bir süpürge almak istiyorum. Çekiş gücü iyi olan halıları fırçalamaya gerek kalmadan çeken sesi az olan bir süpürge arıyorum önerileriniz nelerdir acaba?
nazlimom_ bugraannesii vlla benim süpürgemde cok ağır trendyolda el süpürgesi var Fantom markası ananemle kuzenim aldı cok memnunlar çekim gücüde iyi yorumlarıda okudum fiyatta 598 tl onu alacağım gönül isterdiki dyson almak ama hayaller hayatlar işte😂
benkosarim bugraannesii YouTube’da bayağı yorumları var Bir bakın izleyin tren yolda da güzel satıyor amazon’dan da almanızı tavsiye ederim fiyatı Bir tık daha uygun oluyor amazon’da
benkosarim bugraannesii dolap uygulamasında var sıfır satıyorlar ama tabii 7000′e değil 8,5 falan bir bakmak isterseniz bir bakın ben robot süpürge aldığım için vazgeçtim seneye artık inşallah
BalBadem3 nazlimom_ Onu 2 yıl önce 150 TL ye alan ben 😂 8 ay öncede anneme 390 a falan almıştım indirimde . Ama gerçekten canavar gibi elim ayağım oldu diğerini hiç kullanmıyorum bile