3 ay 13 günlük kızım hasta sadece mama aşıyor pazar gününden bu yana hasta öksürük var hırıltı var nefes darlığı var her gün hastaneye gittim daha dün dedi ki doktor rsv olabilir dört saatte bir ventolinli hava veriyorum ve antibiyotik alıyor ama çok kusuyor balgamlı kusuyor ve yemek yemiyor ne yapacağımı şaşırdım ne yapmam lazım başından geçen var mı yarın tekrar gideceğim doktora