Kızlar 3,5 aylık bebeğim var sakin huzurlu mutlu bir bebekti dün momstok çay ve mayya tabletini kullandım bebeğim dünden beri durmuyor aşırı ağlıyor huysuz huzursuz acaba çay veya tablet gaz yapmış olabilir mi? Yardımcı olun lütfen sağlık ocağına da götürdüm doktor ve hemşireye gösterdim bir şeyi yok dediler. Elleri de sürekli ağzında önü sırılsıklam su oluyor salyasi akıyor acaba dişleri mi kaşınıyor yoksa çay veya tablet mi yaptı? Emin olamıyorum yardımcı olur musunuz? 🌺