Rengin140622 Kızlar 6 ay önce sezeryanla doğum yaptım ama dikiş yerimde hala ağrı var. İç çamaşırımın lastiği bile deyse ağrıyor. Bazen bebeğimin ayağı değiyor acayip bir ağrı oluyor yani bu kadar uzun sürede bu ağrı normal mi sizce?
Melekbas Rengin140622 ic camasiri lastigi gelince acimiyoe ama oglum tekme vs attiginda oluyor aci 8 ay olucak normal bence kac kat kesilip dikiliyor hapsurunca aciyor bazen kendimi kasarsam zamanla gecer mi bilmiyorum annem beni sezeryan dogurmus 26 yil once hala acidigini soyluyor. Bunye ile de alakali olabilir
teoandmom Rengin140622 bence anormal bir durum. Benim ağrılarım birkaç gün sonra neredeyse tamamen geçmişti
Marvin Bende sezeryan oldum 50 gün filan oldu belimde ağrı çok hafifti şuan kasılmalardan ağrıdan duramıyorum böyle olan var mı ?
Ayseeem34 Bende 1yil önce oldum kızlar yakarak açıp kapatiyorlarya öyle ama halen bir kısımda uyuşukluk var ve ağrı ara sıra oluyor
Rengin140622 Ayseeem34 aşkında 1 yıl da uzun süre o zaman geçmeyecek demekki belki o bölgenin dokusundan muhtemelen
Be0477 Ben yerini hissetmiyorum ya normal mi uyuşuk bildiğin ve çamaşır değince kızarıp kabarıyor hemen
Rengin140622 Be0477 bende hissizlik olmadı ama ağrı var 40 gün sonra doktor muayenesine gitmismiydiniz
Rengin140622 teoandmom normalde ağrım yok ama en basitinden iç çamaşır lastiği bile deyse ağrıyor nedense eğer geçmezse gidicem tekrar doktoruma banada anormal geldi 6 ayı geçti neredeyse