babyboyege
Aynı şekilde solunum sıkıntısından dolayı bebeğimi doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar. Ben ikinci günün akşamı görebilmiştim ancak. İki gün boyunca bir sorun olduğunu ve bana söylemediklerini düşünüp kahretmiştim kendimi. Bende aşırı kanamadan dolayı ölümlerden dönüyordum, doktorlar başımda dört dönüyordu ve bebeğimi görecek durumum yoktu, gidemiyordum.
Neyse ki gerçekten yalnızca oksijen takviyesi yapıyorlarmış. Beşinci günü akşamı çıktık evimizdeyiz çok şükür hiç bir sorun yok. Demem o ki kendinizi üzmeyin EvelAllah bir an önce çıkacaksınız. Oksijen takviyesi yapıyorlardır ve çarçabuk toparlar Allahın izniyle. Kendinizi üzmeyin, içinizi ferah tutun. Rabbim sağlıcakla kavuştursun inşallah.