Arkadaşlar,
Emziriyorum, sütüm de var ama 9 aylık 4 dişli pirana oğlum okadar ısırıyor ki artık dayanamıyorum 🥺 Emzik hiç tutmadı, biberon da hiç vermedim. Aptamil aldım denemek için ama içmiyor 😞 tadını geçtim kokusu bile berbat 🤢
Güzel koku ve tadı olan mama önerisi bekliyorum.
Bide bu mamaların deneme boyu oluyor mu? 400 g aldım Aptamil ve yazık çöpe gidecek 🙁