Merhaba hanımlar bebegım dun geceden berı baya oksuruyo ama ıcten derınden sankı normal konusmasında sorun yok ta oksuruk var ates burun akıntısı falanda yok doktora gıttık sabah calpol yazdı gecen hafta dogum gunu vardı orda kaptı galıba benegım benım sorum sız benegıne oksurunce neler yapıyosunuz su ıyı geldı dedıgınız ne var yogurt yedırıyorum bol bol aksamda ılıklı corba yapıcam yanı neler yapsam baska