Kızlar 2 gün önce ilk kalca ultrasonumuzu cektirdik 50 günlük bebeğim ama sol kalçasında biraz sorun çıktı. Doktorumuz çıkık değil ama 1 ay boyunca çift bez takın 1 ay sonra tekrar ultrason çekeriz büyük ihtimal düzelmiş olur dedi. Bizim gibi bu sorunu yasayan var mı?