Asilahmet Yeğenim bu şekildeydi saatlerce seslenirdik bakmazdı ama yüzüne baktığımızda gülerdi yani çoğu şeyi oyun sanıyorlar bence seslenmeyi bile oyuna çeviriyorlar. Çok haklısınız gerçekten sıkılmak değil bu postlardan ama insanda bir paranoyaklık yaratığına inanıyorum çünkü okuduğunda insan zihnine yer ediyor en ufak bir şeyde acaba mı oluyor. En doğrusu bir şüphe varsa kesinlikle doktora götürülmeli