Bebeğim günde 3 4 kez kaka yapardı sağlık ocağının verdiği demir ilacını değiştirdim çünkü alttan iki diş çıkmaya başladı ocean aldım oda kabızlık yaptı daha doğrusu zor yapıyor ve daha az yapıyor sabahları ağlıyor yapamayınca dişten dolayıda gece emmek istiyor sanırım normalden daha fazla bunun sonucunda da dışkılama ihtiyacı artıyor sabah kalkar kalkmaz bide çatlak var ilaç krem kullanıyoruz kessem mi demir ilacını diye düşünmeye başladım arkadaşımda alışacak diyor dün zeytinyağı verdim bir çay kaşığı doktor verebilirsin demişti acaba diyorum su versem mi yarın tam beş aylık