Bebeğim 6 ay 11 günlük yaklaşık 4,5 gündür biseyler oldu normal emme süresi kısaldı gece yatmadan mama içeririm onu istemiyor yatınca sanki canını yakmışlar gibi çırlıyor, gündüz yatmak istemiyor ağlıyor, gece kalkınca gözleri kapalı ama ağlıyor bir gariplesti, çok kez uyanıyor hele aşıdan sonra tam değişti sanki benim bebeğim değil