kubra_345 Kızlar merhaba belediyeden gelen doğalgaz destek ödemesini beklerken bu ay gelen faturamı ödedim bugün de para yatmış ben bu parayı şimdi çekemem mi faturam olmadığı için çöp mü oldu ne yapabilirim bilen var mı