Ece51020 ben de kullanıyordum ilk zamanlar. Bırakmıştım sütüm azaldı. Şimdi yine başladım göğüslerim kısa sürede gerginlesiyor süt doluyor hemen. Ama pompaya fazla gelmiyor evet. Pompa memeyi tam bosaltamiyor. Memem yumuşak da olsa gergin de olsa pompaya pek süt gelmiyor. Ama gergin olduğu zaman bebeğim emerken çok fazla yutkunma sesi geliyor ordan anlıyorum arttığını. Sağdıktan sonra miktar az gelirse üzülme. Bir de benim meme ucu olmadığı için pompanın gücünü yavaş yavaş artirmiyorum hep en dusukte sagiyorum o yüzden de fazla gelmiyor olbailir. Pompayı bırakınca elle sağımda hala dmala damla süt geliyor mesela ama pompadan bı dmala bile çıkmıyor