Muhammed_sefa05 bol sütünüz için maşallah diyeyim önce 🙏🏼neden döküyorsunuz , Facebook ta anne sütü bağış grupları var , oralara bağışlasanız hatta dün duydum bazı kanser hastalarına günde 3-4 fincan anne sütü içiriyorlarmış . Her bir damlası şifa bence paylaşın , hem kendinizi iyi hissettirir hem karşı taraftan hayır duası alırsınız 🙏🏼