Bebeğimin burnunu serum fizyolojik yapınca açamıyorum çokta zorlamak istemiyorum ama burun aspiratöruyle de çekiyorum ama tam açılmıyor ne önerirsiniz bebislerin burnunu neyle temizliyorsunuz 28 günlük bebeğim.
Odanin nem dengesini nasıl ayarlarım buhar makinesi almak istemiyorum sizler nasıl dengeliyorsunuz