Yaso1_ 5 aylık ama benimki sadecee uyuyacağı zaman yapıyor sonrasında çıkarıyor ağzından. Bence büyük kolaylık hatta 2-3 yaşa kadar sorun yok diye okumuştum. Şimdi bile eskisi kadar emmiyor. O aylarda daha çok emiyordu. Şimdi daha çok dişlerini kaşıyıp ısırıyor elini, o yüzden uyku arkadaşına geçicem artık. Yani bu süreç geçici bırakın emsin 😅