Smnr06 27 günlüğüz 2 saatte 1 90 cc mama iciyor normalmi kızlar bazen doymuyo gibi ac olabilirmi ne kadar içmesi lazım bilgilendirebilirmisiniz lütfen
benkosarim Smnr06 benim kızım iki aylık 90 CC içiyor sizinki fazla gibi ama kusuyor mu emzirin anne sütü gelir şu anda solgar alın bulgur ceviz yiyin biliyorum süt için öneri istemediniz ama bir sağlık sorunu yoksa bağışıklık için çok faydalı
GezginPaNDa Biz ilk ay 30 cc verdik 2 aylik 60cc 3.ay 90cc Ama tabii ki herkesin iştahı birbirinden farklı olabilir
Smnr06 benkosarim çok TSK ederim herseyi yiyorum ama olmuyor 90 cc içince rahatliyor ama yinede istiyor gibi sanki kusmasıda olmuyor
benkosarim Smnr06 sütün artması için kafaya takmamak gerekiyor biraz süt arttırıcı masajlar var bir izleyin faydasını goruceksiniz
Aysegul60 Yeni doganlarin emme refleksi oluyor ne verseniz icer bnim oglumda oyleydi suanda oyle 4 aylik ne versem icio bn arastirip veriyorum fazlasi karnini agritir