Mavis00 Merhaba canım anneler benim oğlum subatta 2 yasına gircek ama kelime yanyana getirp konusmuyor sadece anne baba meme dede alp su gibi bazı kelimeler mesela meme ac yada su ver felan demiyor normal mi nolur yazın sizinkiler ne zaman konustu
gunduzgece0 Mavis00 Çok tablet tv de vakit geçiriyo mu? bi de erkek çocukları daha geç konuşur derler
aylizinannesiii Mavis00 27 aylık yeni ikili cümle kurmaya başladı ekran maruziyetimizde yok baba gitti anne bitti baba geldi dede geldi gibi yeni cümle yapıyor ama kendince bizim anlamadigimiz dil konuşuyor korkuyorum bende
Kaderci Mavis00 13 aylık sürekli noldu noldu diyor. Tekrarlıyor hep durmadan oğlum. Diyorum başka kelime şöyle 😁😁😁 sürekli noldu noldu tekrarliyo😁
Dilaylaa Ekrana maruz kalıyorsa ondan olabilir, iki yaşında ortalama ikili cumleler bekleniyor anne gel mama ver tarzında .
Mavis00 gunduzgece0 biraz maruz kaldı askeri personel eşim tasınma esnasında yemek yemediginde sürekli tv actım sonrasında 2 ay hiç açmadım ne tv be telefon ne tablet ama korkuyorum neden acaba normal dior doktora götürdüm ama ben korkuyorum genede
gunduzgece0 Mavis00 Korkma canım 2 yaşta bişey yok henüz korkulcak bi süre değil yani sen kendin bol bol konuş bebişinle