Liliyy Bi kaç gündür Sabah 8.30da kalkıo 12. 30gibi uyuyor ama en fazla Bir buçuk saat uyuyor yani akşama kadar gün gecmiyo ve akşam 8 gibi falan uykusu geliyo nasıl olck böle normalmi ya siz nasl yapıyorsunuz
Gryffindor Liliyy Tam 13 aylıkken benimki de tek uykuya düşmüştü evet biraz zor oluyor ama alışıyorsunuz. Zamanla öğlen uykusu biraz daha uzuyor
Lulemom Liliyy normal böyle olması. Benim kızımda 13 aylıkken tek uykuya düştü. Sabah 8.5 da kalkar 1 de uyur 1.5 saat. Akşam da 8.5 da yatar
Mizmizmyrtle Liliyy bizde 13 aylıkken tek uykuya düştük iki uyku yapınca gece sabaha kadar oturuyordu sabah 7-8 de uyuyordu şimdi öğlen uyuyor 1 gibi 2-3 saat bir daha akşam 10 da uyuyor
Elo89 Liliyy bu ayda uyku gerilemesi var 1 hafta gözlemleyin benim kızımda 2 gün tek uyku yaptı aşırı yorgun olduğu halde uykuya direndi biraz zaman verdim 4 5 gün sonra eski halimize 2 uykuya döndük 13 aylık için tek uyku çok erken
Tuba_2020 Benim kızımda 13 aylık sabah 8.30 gibi uyanır öğleyin 13.00 gibi 2saat kadar uyur gece de 21.30 uyur.Yaklaşık 1 aydır bu durumdayız tek uykuya yapıyor.
NiLDeRiN Liliyy benim kızımda 12 aylıkken tek uykuya düşürmüştü. 18 aylığa kadar 2 olması gerekiyor geçicidir bebeğin ihtiyacı var yazıyor her yerde ama uyutmak istediğimde huzursuz oldu hep . Tek devam ettik bizde . Değişiyor bebekten bebeğe .
papatyaannee Liliyy Normal benim kızımda o aylarda teke düşmüştü zamanla saati kaydı sabah 10 da kalkıyor 3 gibi öğlen yatıyor artık saatlerini kendisi uzattı akşam 10 gibi yatıyor
Dksp Benim kızım da 13 aylıkken tek uykuya geçti ikinci uykuya çok zor dalıyordu bir süredir tek uyku yapıyor akşam da 20:30 21:00 gibi uyuyor