plakayerli jupiteer eğer evde allerjik biri varsa hiç yaklaşmayın. Sürekli küçük küçük yün tozları birikiyormuş rahatsız ediyormuş
NunuDudu jupiteer yün halı alerjisi olmayan için çok çok iyidir.leke kolay çıkıyor kışın sıcak tutuyor.fiyatini bilemem annem çok önceden almış bizim için ama ben sürekli kullanamiyorum alerjiden dolayı.imkaniniz varsa diğer makine halılarına göre bence daha kaliteli.
livy Ben kullanıyorum canım görselliği çok güzel ama çay dökülmüştü kaç yıkamadan sonra ancak çıktı lekesi ve ince bir kıyafetle oturdugumda tüyleri rahatsız ediyor
jupiteer gunduzgece0 Cidden sıcak tutuyo mu peki? bebeğim yeni emekleye başladı evin altı boş o yüzden çok soğuk oluyo en azından salona alayım diyorum
jupiteer inci__tanesi Bende arkadaşımdan duydum çok sıcak tutuyo dedi bizim burası da inanılmaz soğuk o yüzden alsam mı diyorum
gunduzgece0 jupiteer Evet canım yazın serin kışın sıcak tutuyor iyi düşünmüşsn üşümez yün halı üstünde
jupiteer gunduzgece0 Valla çok iyiymiş o zaman. Sen nerden aldın malum pahalı yün olduğu için almışken emin olmak istiyorum
jupiteer gunduzgece0 Şimdi baktım modellere benim bulduklarımdan hem bi tık daha uygun hem modeli daha çok içime sindi
gunduzgece0 jupiteer Kalite anlamında da çok iyiler ben memnunum dediğim gibi baya sağlam dayanıklı bişey al yıllarca kullan o kalitede
NunuDudu gunduzgece0 sizden görüp baktım modellere çok hoşuma gitti tüy çok döküyor mu acaba.bende ki rahatsız ediyor beni kullanamiyorum o yüzden.