Minkpndam Soğanı az tencerede zeytinyağı ile kavuruyorum çok değil ama sonra salça atıyorum sonra bir küp kıyma sırasıyla karnabahar havuç ve patates atıyorum. Dediğim gibi az da bulgur atıyorum. Çorba değil de yemek gibi oluyor daha çok. Gaz yapmasın diye de azıcık kimyon atıyorum. Biraz su ekleyip pişiyor. Çok lezzetli oluyor ben bile yiyorum😃 pazıyı da bazen aynı şekilde havuçsuz patatessiz bazen de şöyle yapıyorum. Havuç ve bulguru az su da haşlıyorum bir yandan da yoğurt yumurta tam buğday unuyla terbiye yapıyorum. Haşlanmış bulgur ve havuca pazıları ekliyorum biraz o da suyun içinde pişiyor. Sonra terbiyeye kaynar yemekten az ekleyip ılıtıp azar azar katıyorum. Ben bu çorbayı blender yapıyorum çünkü pazılar sarabilir boğazına. Zeytinyağı gezdirip yediriyorum. Benim biraz oğlum iştahlı maşallah onun da etkisi var yemek ayırt etmedikçe ben de yapıyorum işte