wishrain Lansinoh var. İsterseniz satabilirim. Cok kullandım, çekim gücü cok iyi. Çalışır durumda, eksiği yok.
Hatta süt saklama kaplarını da verebilirim.
Hatta gögüs pedlerini de gönderebilirim hediye olarak. Bir kutu dolusu var bir iki tane kullandım sonra kaldı öyle. :)
300 e almıştım makineyi
4 adet süt saklama şişelerini de 70 e almıştım geçen sene bu zamanlar. Kullandım ve kaldırdım. 250’ye verebilirim.