Merhabalar arkadaşlar ben doğum yapalı 8 ay oldu ve düzenisz ağdet kanamalrım var çok kötü oluyorum bitim zayıfladım iyice kendime bile değilim 25 günden 25 güne olurudm önceden şşmdik 20 gün de. Oluyorum 4 gün oluyorum ama aşırı dercede kanamlrım oluyor günde afedersiniz 3.4 ped değiştiriyorum bide çok kötü başım felan dönüyor hastanede gitmeye korkuyorum neden bebeğim var salgın var hastalanır diye ama kimide gelecek olan hastalık her yerden gelir diyor ama ben gidersem doktora bebeğime salgın felan gelir diye kokuyorum ne yapmam lağzım başım dönüyor midem bulanıyor doğum kilom vardi 56 kilo felsndım şimdik 49 düştüm git gide fena oluyorum ne yapmam lazım doktora gidyimi 😓😓🥺bualdım sıkıldım artık bundan