muzicelerim2 Bebeğim 6 ay 10 günlük hemşireler emekliyor mu diye sordu yok dedım ancak dönüyor şuan sizin bebekleriniz ne zaman emekledi
balkizannesiiiii muzicelerim2 canm benim bebegim 9.5 aylikken emekledi bana doktor 9aya kadar normal dedi ama emeklememek de normal olabiliyormus
elizabeth muzicelerim2 emeklemek bir gelişim belirtisi değil hiç emeklemeyebilirde. Benim kızım da 8-9. Ay gibi emekledi. Ablamın oğlu hiç emeklemedi 11 aylık gibi direk yürüdü.
Cihangir10 muzicelerim2 benim oğlum tam yaşına girdiğinde emekleri o zamana kadar dönüyordu yuvarlanıyordu işini her şekilde görüyordu emekleme ihtiyacı duymadı herhalde dedim😂 tam doğum gününde emekledi emekledikten 2 ay sonra yürüdü
findiginannesi_ muzicelerim2 Benim oğlum da 7 buçuk 8 aylık dönemimde emeklemeye başladı o ayda oturması gerekiyor canım yavaştan
01_10-2020 muzicelerim2 4 aylıkken başladı emeklemeye şuan 7 aylık oldu oturuyor,koltuklardan kalkıp yan yan yürüyor
Aysegul93 01_10-2020 baya erken olmuş 😀 benimki sürünüyordu da daha öncede hiç denk gelmedim 4 aylık emekleyene maşallah 🤭
Beraninannesii muzicelerim2 6 ay 11 günlük emeklemeyi geçtim daha popoyu kaldırıp dönmüyor bile. Anca poposunun üstünde ileri gitmeye çalışıyor yattigi yerden
01_10-2020 Aysegul93 her çocuk bir olmuyor maalesef benim oğlum yerde süreklendi yürüyese kadar tek koluyla emekledi kızım öyle olmadı mesela hem yeme içme fiziksel gelişimi açısında da her çocuk bir olmuyor
01_10-2020 1Meryem011 evet 4 aylıkken inşallah her çocuk bir olmuyor şimdi kendisi kalkıp yan yan gidiyor ayakta 1 2 saniye kalıyor yürümeye çalışıyor ama düşüyor çok sık kafa darbe alıyor böylede çok sık kontrol altında olmasın gerekiyor hareketli daha 7 aylık