Gazı Çıkmıyor, yatağına yatırıyorum gaz ve kusma olarak uyanıyor ,
Tekrar baştan başlıyoruz…
Nasıl çıkacak bu gaz , her yöntemi deniyorum, ne yapayım
15 günlüğüz
Amerika’da bebeği dizlerine oturtup sırtlarını dikleştiriyorlar gaz çıkıyor , bu yöntemi denemeye korkuyorum bu yaşta oturtulmaz diye , deneyen var mı