Bebeğim 3 buçuk aylık bugün sağlık ocağına götürdüm bıngıldak açıklığı azalmış dedi 1×1 olarak ölçtü. Baş çevresi önemli o da normal dedi. Yine de doktora götürünce sorun dedi hemşire. Benim aklıma takıldı erken küçülür kapanırsa ne olabilir? İnternetten baktım hiç iyi şeyler yazmıyor. Ne kadar sürede kapanması lazım? Sizin ne zaman kapanmıştı anneler