Esrbruck benimde şuan 2 ay 5 günlük bebeğim 35 günlükken solunum sikintisindan hastanede yattik nerdeyse hiç nefes alamiyordu 3 gün yattik sonra kendi istegimle ciktim evde abisi var diye nebulizatör aldik evde sürkli ilac kullandik cok zor atlattik Allah kimsenin başina vermesin