frambuaz Fazla süt tüketimi malesef demir eksikliğine sebebiyet veriyor. 14 aylığız 1 yaştan itibaren öğünlere pastörize devam sütü ekledik. Sadece gece uyurken ve cicibebe vereceğim zaman ıslatmak için veriyorum. Onun haricinde mamayla geçiyor gecemiz. Şu an düşüncem 18. aya kadar gece beslenmesini sonlandırıp mamayı bitirmek. Sonrasında zaten biberonuda bırakıcam. Süt içecekse de bardakla içsin