Nurgr Dün akşam kestane yedi kızım sonra gözleri kızarmaya başladı sonra yüzü hafif kırmızı benek oldu şimdide vücudu hafif kırmızı benek olmuş doktora yazdım şimdi başına gelen var mı böyle? Bebeğim hiç böyle olmadı ne yapıcam bilmiyorum
Goktugunannesi1234 Nurgr başka bişey yemediginden eminseniz kestane yapmıştır. Rahatlaması için doktorunuz belki alerji şurubu yazar. Kabarıklık vücudunda varsa iğne filan yaptırsaniz iyi olur. Çok şükür ki hayatı tehlikeye sokacak kadar alerjisi yokmuş 🤲
Ddddddd01 Nurgr oğlum da yediği birsey alerji yaptı 2 tane alerji iğnesi vurdu doktorumuz bide krem ve şurup yazdı iğneden sonra rahatladı çok şükür.
Nurgr Goktugunannesi1234 damla ve jel verdi canım eşim alacak eczaneden inşallah iyi gelir. Allaha şükür sadece kızarıklık var o da çok hafif inşallah artmaz 🤲
Nurgr Ddddddd01 anladım canım doktora fotograf attım damla ve jel verdi işte iğnelik birşey değil demek ki