trakyalikizce herhangi bir şekilde mücadele etmeyin. Kendi kendinize sıkma iğneyle delmeye çalışma gibi şeyler yapmayın. Saf zeytinyağ ile hafif hafif masaj yapın. Ne kadar doğru bilmiyorum ama onun içindeki sıvının, hamileyken bebeğin içinde bulunduğu sıvıyla aynı olduğunu duymuştum. Amniyon sıvısı. Bebek emerken göğüsler onu salgılarmış. Oranın bebeğin ağzına değmesi bile bebeğe şifaymış. Çok aşırı ağrı şişme enfeksiyon gibi bir durum olmadı taktirde müdahale etmeyin derim. Bende de çok olurdu geçerdi sonra