Kızlar yüzbinlerde kez acilmiş olabilir bu konu 🙊 ben de aslinda arşivden epey bi okudum ama iyice kafam karıştı açıkçası.
Kızım 8 aylık, anne yanı olmasa da olur benim için artık. Ama istiyorum ki bir ay sonra gıcırdama yapmasın, kumaşı haşır huşur edip çocuğu rahatsız etmesin. Uzun süre kullanabileyim istiyorum. 70×120 olanlara bakıyorum özellikle. Büyük olmasını istiyorum. Fiyatı önemli değil, kızım rahat uyusun ve dönsün yeter.
Kullanan anneler lütfen bana yardımcı olur musunuz? Hangi park yatağı almalıyım?