Cns15 Kızıma prima kullandım pişik yaptı sleepey kullanıyorum iyi gibiydi ama yine oldu a101 de satılan bez nasıl kullanan var mı denemek istiyorum
Nejla-12mustafa Cns15 bn dogundun birgunde beri farklı marka denedim aleriji bisik olmadı molfiks de güzel a101 de güzel sadece arada ishal oldulunca pişik oluyor onda popasunu yıkıyorum hemen sudokrem sürüyorum