Bebeğim özellikle kırmızı meyveler ve de turunçgilleri yedikten sonra karın bölgesinde kızarıklıklar oluşuyor başına gelen var mı? Yalnızca kızarıklık oluyor başka bir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Portakal, mandalina, çilek ve yabanmersini yedikten sonra oldu sadece