Efem123 Kalça ultrasonu için bize doktor 1 aylıkken gelin dedi ama bazen de gelişimi gereği düzgün sonuç çıkmıyor. Yani 1 aylıkken çektirdik bir tarafta gelişim geriliği var gibi çıktı. Tam gelişmemiş olabiliyor, 2.ayda tekrar gelin dedi, bu sefer düzelmişti. Yani 2.ayda çağırsa sürekli ultrasona girmesine gerek kalmayacaktı. 2 aylık daha iyi sonuç veriyor sanırım.