Kızlar bir şey sormak istiyorum Şimdi ben Özel sektörde çalışıyorum ekimde doğum iznine ayrıldım SGK 2 aylık rapor parasını yatırdı 2 aylık olan kaldı ama maaşımı yatırmadı iş yerinden rapor parası ayrı maaşın ayrı demişlerdi hastaneden de emzirme parası yatacak demişlerdi. Doğum parası yatınca maaş yatmıyor mu acaba Bir bilgisi olan var mı bilgilendirebilir misiniz çünkü Ekim maaşım yatarken 2,5 eksik yattı kalanını SGK yatıracak demişlerdi