[silindi] Bebegimin silikon gıda gereclerindeki yemek kokusu ne yaparsam yapayım gecmiyor. Siveno bulasik deterjani kullanıyorum. Hatta onun kokusu bile siniyor silikon esyalara. Bu sorunu yaşayan var mi?
Lulemom [silindi] bende silikon tabak kullanıyorum. Babyplus markalı. Normal deterjanla yıkıyorum ama hiç koku sorunu yaşamadım
Keremikoo [silindi] 14 aydir kullaniyorum baslarda yoktu ama simdi yedigi yiyecege bile siniyor. Tekrar tekrar durulamama ragmen gecmedi. Sirke falan deniyor ama denemedim. Su an careyi porselene gecmekte buldum.
Alse35 [silindi] ben de kullanıyorum sorun yaşamadım yağlı ya da kokulu şeyler olunca karbonat döküp limonla ovalıyorum ne koku oluyor ne yağ
[silindi] Lulemom benimki de baby plus. Ilk baslarda haslama sebzede koku yoktu. Simdi sogan sarimsak yumurtali şeyler yediği icin kokuyor. Belki de bebek deterjanlari o kadar etkili degildir o yuzden koku oluyordur
[silindi] Keremikoo en son ben de oyle yapicam galiba. Yumurta soğan Sarımsak kokusunu gideremiyorum çünkü
Lulemom [silindi] olabilir. Çünkü bende normal sulu yemek koyduğum da oluyo. Yumurta zaten sürekli koyuyordum. Hiç bekletmeden direk normal deterjanla yıkıyorum. Koku olmuyo
Keremikoo [silindi] en fazla deterjan kokusundan sikayetciyim ben. Koydugum yemekten arta kalana baktigimda bildigin deterjan kokuyor yemek cocuk diyorum yememekte hakli