Deletedmon_65 merveck böyle açılan 5 post asgari ücret ile çalışan değilmişsiniz ya bunu sizden önce asgari ücret ile çalışanlar düşünsün bence…
merveck Deletedmon_65 bende asgari ücretli çalışanları düşündüğüm için post açtım. Asgari ücretli olan da olmayan da şu an aynı durumda herşey pahalı alım gücü yok