Geçen sene bi arkadaşımda kiradan çok mağdur oldu bianda 3 katına çıkardılar avukata gitti sordu yasal bi sınırlama koymadıkları için aynı sokak veya binada,sitede bu civarda aynı kirayı veya daha fazla kirayı veren bi ev varsa hukuki olarakta bişey yapılamıyormuş zam yapabiliyormuş ev sahibi bu sene hukuki olarak değiştiyse bilmiyorum ki sanmıyorum Allah yardımcımız olsun 🤷🏻♀️