Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 aydır yapmadığımız şey kalmadı ama geçmiyor doktor bu sene uzun sürüyor korkulacak birşey yok diyor ama normal mi bu kadar uzun sürmesi griple başladı ilaçlarla geçti gibi oldu sonra hırıltı başladı ciğerlerine inmiş hava verilmesi gerek dendi hastaneye götürdüm ciğer açıcı verdi 1 hafta sonra kontrol şartıyla gittik geçmiş dendi sonraki hafta yine başladı götürdüm 1 hafta boyunca sabah akşam hava verildi çok az kalmış ventolin şurupla devam edelim dediler 1 hafta kullandm götürdüm yine az kalmış diyolar hala şuruba devam ediyorum ama antibiyotiğe gerek yok diyolar gün içinde tek tük öksürük ve arada hırıltı harici birşey yok bu kadar uzun süre geçmemesi 1 aya yakın oldu aynı hala hep çok az kalmış diyolar dinleyince normal mi