Kızlar kızım 7 buçuk aylık doğduğundan beridir Atopik Dermatit zaten kaşıntıları kuruluk ve kızarıklıklar hiç geçmiyor. Üç dört gündür bacaklarında sivilce tarzında birşeyler çıktı git gide arttı. Dün doktora gittik uyuz olduğunu söyledi şok oldum. Ailede kaşınan biri var mı dedi eşimde bende yok öyle birşey bir haftadır kayınvalidem ve kayınpederim bizdeydi gelen giden çok oldu belki birisi bulaştırdı yavruma. 3 günlük tedaviye başladık şampuan losyon verdi 3 gün banyo yaptırcaz. 3 tane de iğne verdi. Bu durumu yaşayan var mı geçer mi nasıl olacak bilmiyorum kızım çok kaşınıyor yaraları büyüyecek diye korkuyorum