Kubininannesi Kızlar 3 gün oldu tuvalet eğitimine başladım çişini alıştı gibi ama kakasını tutuyor. 3 gündür yapamıyor günde 50 sefer lazımlığa tuvalet aparatına oturuyoruz ama kalkıyor. Ne yapacağımı bilemedim. Yardım edermisiniz.
lceLady Kubininannesi merhaba kac aylıksını. Benımde bugun 4.günüm. Sabah 2 kez kendisi aldı oturagını çiş yapıyor ama kaka henüz yapmadi dediginiz gibi tutuyor. Bence biraz daha beklemek lazım alışır diye düşünüyorum
acimavi Kubininannesi kakan annelerinin yanına gitmek istiyor, anneleri çağırıyormuş kakanı, gel yap klozete bay bay yapalım’ gibi oyun yaparak deneseniz
Hasibemelek Kubininannesi canım bn kızıma tuvalet eğitimini verdim artık bezi bıraktık yaksalik 6 ay oldu bırakalı benim kızımda öyleydi çişini yapıyordu kakasını yapmıyordu sonra kabızlık sorunu yaşadık bağıra bağıra yapıyordu üstüne gitmeyin sakın sonra çok zorlanıyorsunuz gerçekten kabızlık çok kötü bırakın kendi haline zamanla kakasını da yapar alışır
Kubininannesi lceLady merhaba 2.5 yaşında yapmıyor. Sürekli kucağımda eli poposunda. Zorlu süreç bizim için.