shawty Merhaba hanımlar 1 yaş 13 günlük bir kızım var henüz 2 haftadır yürüyor 5-6 adım atıp düşüyor ilk adım ayakkabısı almak istiyorum ne önerirsiniz ? Kullanıp memnun kaldığınız yada bu markayı almayın dedikleriniz var mı ? Yardımcı olur musunuz ☺️
ballikekim shawty doktorumuz nu bebe önerdi. İstanbulda yaşamıyorsanız internet sitesinden bakabilirsiniz. Çok güzel çok memnun kaldık biz.
shawty Teşekkür ederim kızlar araştırıp alacağım viccoyu çok duydum ama tereddüt etmiştim memnun kalmanıza sevindim ☺️