Merhaba anneler, 2 yaşında oglum var normalde besikte yatiyor ama 2 ay sonra kardesi olacak..ona oda yapmayi düşünüyorum..resim yükleyeceğim tarzda yatak kullanisli olur mu? 2 yil sonra kardeşide kullanabilirmi bu yatağı? Veya gece korktugunda vs yanina gittigimizde bizim icin kullanislimi sizce?
