7 ay 10 günlük bir evladım var önceden yani y ay farkla 3.defa 2 defa acıkır uyanır mama isterdi şimdik ise gece bir defa içiyor ve uyuyor ve 150.180 cc içiyor çok yapıyorum içimiyor sadece o kadar içiyor bende kaldırıp vermeye çalışıyorum ama içmiyor neden bilmem ama sizin yavrularınızda gece beslenmesi nasıl bemki 1 içiyor bide uyanınca yapıyorum hemn içiyor sonra kahvaltısını hazırlıyorum birlikte kahvaltı yapıyoruz paşam ile ve bende üzülüyorum gece neden bir içiyor diye kendimi sucluyırum bir defa içmesi normali arkadaşlarım benim gibi olup gece kaç defa içen yavrularınız var yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🤗 şimdiden teşekkürler